הסיפור שלי עם לוח חזון

את לוח החזון פגשתי פעם ראשונה לפני 5 שנים, ממש במקרה, יומהולדת של חברה, המנחה ישבה מולנו והסבירה מה זה לוח חזון, באותו הרגע הבנתי, זה מה שאני עושה מאז שאני קטנה, מדמיינת דברים שאני רוצה, זה אותו דבר רק לוח, דבק, תמונות. ידעתי שזה בדיוק מה שאני רוצה לעשות כשאהיה גדולה.

בלוח חזון הראשון שלי כמובן שהופיעה בת, ובמהלך האשפוז בפגיה, בשעת לילה מאוחרת, אחרי אחד הניתוחים המורכבים, גיא ואני עמדנו מחובקים ליד עמדת המזכירות, פתאום אני רואה על גבי תמונת שומר המסך, פרסומת של קופת חולים כללית להגיינית ידיים , כמה כפות ידיים מחזיקות באמצע לב אדום, באותו הרגע ממש קלטתי! זו התמונה שנמצאת במרכז הלוח חזון שלי.

זו היתה ממש תחושה של בוקס בבטן, התת מודע שלי ידע את כל התהליך, זה היה שם, הבנתי שיש לי את הכוח לשנות, מיד התקשרתי לחברה טובה שישר התייצבה עם כל הציוד הדרוש ועד השעה 5 לפנות בוקר יצרתי לוח חזון חדש.

זה היה רגע חזק ביותר, הבנתי את משמעות הכלי והחלטתי שאנסה להשתמש בו באופן קבוע כדי לראות מה המשמעות והכוח שלו עבורי.

תמיד אהבתי לקרוא ספרים ומחקרים שמדברים על חשיבה חיובית, דמיון, מחשבה מייצרת מציאות.

גיליתי שמחקרים מוכיחים את מה שאני יודעת מאז שאני ילדה קטנה, ברגע שאנחנו רואים תמונה, מרגישים שהיא באמת קיימת, קל יותר למוח לבצע ולייצר הגשמה, תומכים בזה גם חוקרי מוח וגם חוקרי אושר.

מאז ועד היום אני עושה לוחות חזון, בכל שלב בתהליך הרפואי של אביגיל יצרתי לוח חזון חדש, בכל פעם דאגתי לשים תמונות שמשפרות את המצב בצעד אחד קדימה, וגם תמיד דאגתי לשדרג ולהוסיף פינוקים חומריים, דברים שרציתי.

הקטע בלוח חזון שהוא מדייק ממש את הדברים, לדוגמא: נורא רציתי סלון חדש, לאחר תקופה קנינו סלון, אתם בטח מרימים גבה, רצתה סלון קנתה סלון, הקטע הוא שהתמונה של הסלון שיש לי בלוח היא בול התמונה שהיתה באותה תקופה באתר של ביתילי, מהם קנינו את הסלון, ואפילו הוויטרינה שיש בתמונה היא בול אותה אחת. אסור היה לנו להיות עם אביגיל בים, אסור היה לטוס במטוס, כל מיני דברים בסייסים שמאוד רציתי דאגתי שתהיה תמונה שלהם בלוחות שלי.

כשהבנתי שהכלי הזה עובד, לפחות בשבילי, החלטתי לעשות שינוי קריירה ועזבתי מקום עבודה בטוח אחרי 15 שנה  ולפתח את הנושא, לתת כלים לאנשים להגשים חלומות, לדייק מטרות ולראות את התשובות שקיימות בפנים.