לראות את הנולד

כדי להצליח להקשיב ללב סגרתי את עצמי ולא שמעתי את הרעש שיש בחוץ. בהרצאה מרגשת ומעוררת השראה אני חושפת את הדרך שבה קיבלתי את אחת ההחלטות החשובות בחיי, מה עזר לי להחליט ובאילו כלים השתמשתי.

לדמיין, לראות, להרגיש.


לפני כחמש שנים, הייתי צריכה לקבל את אחת ההחלטות המשמעותיות והקשות  בחיי, מסוג ההחלטות שיכולות לשנות חיים בלי לדעת את הסוף בכל בחירה והאם היא באמת נכונה.

המאבק הפנימי בין הנתונים היבשים לבין תחושת הבטן היה מפחיד עד בלתי נסבל, מאבק בין הראש, לרגש ולאינטואיציה שהייתה מאוד חזקה.

בהרצאה מרגשת ומעוררת השראה אני חושפת את הדרך שבה קיבלתי את אחת ההחלטות החשובות בחיי, מה עזר לי להחליט ובאילו כלים השתמשתי.

             

הילה אנקור

נשואה באושר, אמא לשלושה ילדים מדהימים.

בעלת תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ופרסום,

ביצעתי מגוון תפקידים מובילים במשך 15 שנה בעולם המכירות בחברה בינלאומית גדולה.

מרצה, מאמנת אישית להגשמה, מדריכת סדנאות לוח חזון ומנחת קבוצות, יזמית נדלן בארה"ב.

מזמינה אתכם לקבל כלים להגשמה, 

תזכרו תמיד, כל אחד יכול להגשים את החלום הוא רק צריך לרצות ולהאמין בכך!

חוויות של לקוחות

- "הילה,  סיפורך האישי נגע לי ללב, הדרך בה את חושפת ומשתפת את שעברת, את ההחלטות והבחירות שלקחת והכי מהכל את ההקשבה ללב - נתנו לי המון  השראה וכלים לחיי", עדי הלמן.

- "הילה אנקור, עלתה עם צרידות בקולה, מה שלא הפריע לה להביא סיפור כובש. בשלב הזה כבר נפתח לי הברז בעיניים. איזה לב יש לאישה הזו, לראות בעיני רוחה הגשמה כמעט בלתי אפשרית, ללכת איתה כנגד כל הקולות. מילא ללכת, אלא גם להגיע למרות כל הסיכויים ולזכות לראות את מה שהיא ראתה מתגשם אחד לאחד. עוצמה בליסטית" אלינה מירקין

.