פיתוח מנהלים, העצמת עובדים

רוצים ליצור משמעות והגשמה עצמית בקרב העובדים? מחקרים רבים מוכיחים שהחיבור בין היעדים המקצועיים לבין היעדים האישיים מעלה את התפוקה של העובד ואת המשמעות שהוא מרגיש אל מול מקום העבודה.

לוח חזון הוא כלי שעוזר לנו לייצר תמונה ויזואלית של המטרות, היעדים והחלומות שאנו רוצים לזמן ולדייק לחיינו, ניתן להכין אותו, ליחיד, לצוות ולארגון שלם.

פעילות מעצימה לפיתוח מנהלים, ליצירת גיבוש ופתיחות בין חברי צוות, חיבור לערכים ומטרות של הארגון, ימי כיף, יום האישה וכו'

מחקרים רבים מוכיחים שכשהמוח רואה תמונה קל לו יותר לבצע הגשמה, מבחינת המוח לדמיין ולראות זה אותו הדבר, זו אותה מערכת. כשאנחנו מדמיינים , המוח שלנו משתמש בדיוק באותם חלקים שרואים או שומעים דברים אמיתיים.

בתחום הפסיכולוגיה החיובית מדברים המון על משמעות והגשמה עצמית של עובדים -  מחקרים אלה הוכיחו, לא פעם, שעובד מרגיש משמעות במקום העבודה כשהוא מוצא קשר בין המטרות האישיות לבין המטרות של הארגון והשילוב בין העולם האישי לעולם המקצועי מעלה את התפוקות וההצלחות המקצועיות של העובד.

החשיבה על העתיד טבעית עבורנו כמו נשימה. אנחנו משתמשים בה לצורכי הישרדות, הנאה ובניית תוכניות לעתיד. זה כלי בסיסי כל כך בחיינו עד שאנחנו כמעט לא מבחינים בקיומו.

ישנם תקופות בחיים שאנחנו מהרהרים לגבי העתיד וחושבים לחשב מסלול מחדש, בתקופה כזו אני תמיד ממליצה להכין לוח חזון, הכנת הלוח והעשייה עצמה נותנת לנו  הרבה פעמים זריקת אומץ לעבר ההגשמה שלנו. אבל לא צריך לחכות רק לתקופות כאלה, אני ממליצה לפחות פעם בשנה לפנות זמן להסתכלות פנימה ולבניית לוח חזון שמכוון את המטרות שלנו לעתיד, נותן לנו אופטימיות ותקווה להגשמת חלומות.

בתהליך הכנת הלוח אנחנו מצליחים להתחבר יותר לתת מודע ובכך מחזקים גם את האינטואיציה וההקשבה לתחושות הבטן.

בסוף התהליך תצאו עם תמונה ויזואלית שמחברת את כל הערכים בלוח אחד.

פעילות חוויות ומעצימה כאחד!

בסדנה אני משתפת בסיפור המלא תוך חשיפת לוחות החזון שליוו אותי בשנים האחרונות, משקפת כמה קל לעורר את התשוקה ולהגשים את היעדים שאנו חולמים להגיע אליהם.

הרגע בו הבנתי את עוצמתו של הכלי

השעה כבר הייתה מאוחרת, שקט במסדרונות הפגיה ורק צפצופי המכונות המוכר הדהד בחלל. שואבת חיבוק של כוח מגיא בעלי ומסיטה מבט לעבר עמדת המזכירות הריקה, בכל שעות היום זו עמדה מאוד תוססת. המחשבים לא נחים לרגע ולתמונת שומר המסך אין הזדמנות להופיע. שעת לילה מאוחרת זו שעה מושלמת עבורה, השעה שלה, וה ינה היא מרצדת להנאתה על המסך.

פתאום .... בוקס בבטן, אני קולטת!
על גבי שומר המסך התמונה שמופיעה במרכז לוח החזון שלי...
שנה קודם, כשבניתי את לוח החזון שלי, היא קפצה לי מאחד המגזינים שהיו פרושים לפני ברצפת חדר הסדנאות.

זוכרת איך בררתי בקפידה כל תמונה , גזרתי, חשבתי ורק לבסוף הדבקתי.

תמיד האמנתי בלדמיין את מה שאני רוצה, בשנים האחרונות גיליתי שמחקרים מוכיחים את מה שאני יודעת מאז שאני קטנה, ברגע שאנחנו רואים תמונה, מרגישים שהיא באמת קיימת, קל יותר למוח לבצע ולייצר הגשמה, תומכים בזה גם חוקרי מוח וגם חוקרי אושר.

במהלך סדנת לוח חזון, אתן לכם כלים ואלמד אתכם כמה קל לעורר את התשוקה,

בסוף הסדנה כל עובד ייצא עם לוח פיזי המכיל את היעדים שהוא חלם להגיע אליהם בתחום האישי ובתחום המקצועי.

המשמעות של העובד והרגשת השייכות שלו לארגון תעלה ובכך הוא יצליח להגיע להגשמה!

אשמח להיפגש ולצאת יחד למסע


- אפרת כהן מלכין -  מנהלת משאבי אנוש חברת  פולימר לוג'יסטיק- ממליצה לכל ארגון להעביר סדנא שכזו ליום האישה, גיבוש הנהלה, גיבוש צוותי. אנחנו קיימנו את הסדנא לנשות החברה והשמועה על הסדנא המושלמת הגיעה עד למטה החברה שלנו היושב באטלנטה, ארה"ב! שאפו הילה🥰🥰