להבין את המסע שהלקוח עובר – ולהוביל אותו בביטחון
הסדנה הזו מלמד איך באמת משפיעים: לא מתוך לחץ אלא מתוך הקשבה, מקצועיות ובניית אמון.
אנשי המכירות לומדים להבין איך לקוח חושב, מה גורם לו לרצות להמשיך, ואיך לנהל שיחה שגורמת לו להרגיש בטוח לבחור.
המנגנון הפסיכולוגי של קבלת החלטות
יצירת אמון וחיבור כבר בדקה הראשונה
שאילת שאלות שמגלות צרכים אמיתיים
איך להוביל את השיחה בלי להיות “מוכרים מדי”
ניהול התנגדויות באופן רגוע ושקוף
ארגונים שרוצים לשפר את איכות השיחות ולחזק את ההשפעה של אנשי המכירות על הלקוח.
✔ לקוחות שמרגישים שמקשיבים להם
✔ שיחות אפקטיביות יותר ופחות מבוזבזות
✔ הקטנת התנגדויות ויצירת רצון להתקדם
✔ שיפור באחוזי ההבשלה (Conversion)