אימון למנהלים

ליווי אישי למנהלים, בניית תוכנית עבודה, הצבת יעדים, מטרות והשגתם! חיבור העובדים למשמעות המקצועית ולארגון תוך העלאת רמת המוטיבציה.

אתם מנהלים כבר הרבה שנים ומרגישים שצריכים מיקוד? מרגישים קושי בלהמציא עצמכם כל פעם מחדש?

מחפשים הכוונה ודיוק בכניסה לתפקיד חדש?

רוצים לקבל כלים להניע את העובדים למוטיבציה? לעלות את רמת המשמעות של העובד ולחבר אותו להגשמה מקצועית ואישית?

לפעמים אתם מרגישים קצת לבד?

בדיוק בשביל זה אני פה! אימון אישי יד ביד איתי להגשמה.

במשך 15 שנה ביצעתי מגוון תפקידים בכירים בעולם המכירות בחברה בינלאומית גדולה. אני יודעת בדיוק איך אתם מרגישים, הייתי במקום שלכם.

במשך השנים בניתי כלים שעזרו למנהלים רבים להתמודד עם שילוב המשימות היומיומית, מיקוד ובניית תוכניות עבודה, בניית יעדים ומטרות לצוותים שונים ומגוונים, העלאת מוטיבציה וחתירה מתמדת להשגת היעדים הארגוניים והאישיים.

עכשיו, יותר מתמיד אני מבינה את הכוח שיש בי, כמנהלת מכירות מנוסה, שיודעת להתמודד עם משברים ולבנות את הדרך כדי להגיע ליעד שהצבנו לעצמנו. כמאמנת אישית ומנחת קבוצות שמובילה אנשים לשינוי והעצמה בחיים. המשבר האישי שעברתי בדרך רק העצים ודייק יותר הייעוד האמיתי שלי.

בתחילת התהליך נכתוב ביחד את המטרות ומה יגדיר בשבילך הישג! 

נבחן את החוזקות, הערכים והאמונות המקדמות שלך, ונבנה יחד איתם תוכנית פעולה ייחודית לך - ממוקדת לטווח הקצר וגם כזו שמתאימה לטווח הארוך.

ולא פחות חשוב, נלמד להסתכל על ההצלחות שבדרך, ולהיות גאים בהם.


מהו תהליך אימון?

תוכנית האימון היא שותפות "בגובה העיניים" שמאמינה ביכולת האדם להגשים את עצמו ולחיות חיים מלאים ומאושרים , תוך מתן אפשרות לצמיחה אישית ומקצועית.

נחקור ונלמד יחד את האני הפנימי והעמוק שלך. נעשה זאת גם בעזרת אופיו היישומי והפרקטי של תהליך האימון . נשתמש בהקניית טכניקות וכלים מעשיים לשיפור המיומנויות והביצועים החברתיים היומיומיים.

כל זאת, תוך כדי ביצוע משימות, תרגולות ולימוד מיומנויות, כמו גם בחקירה והקשבה בהתאם לצרכים שלך!

לקראת פתיחת תהליך האימון, אפרוש בפניך את העקרונות המנחים שילוו אותנו לאורך הדרך, הבנת המשמעות תוביל אותנו יחד להצלחה, מימוש הפוטנציאל והגשמה עצמית של מטרותייך.


בזכות השילוב של העולמות, אני בטוחה שיד ביד נוכל לבנות את המטרות והיעדים האישיים ויותר מזה, להגשים ולהצליח להשיג אותם הרבה יותר מהר ממה שדמיינת.


לקוחות משתפים

- לי מלול, מנהלת מוצר בחברת לוגיסטיקה בינלאומית - הרעיון העיקרי בלהיות מאמן הוא לתת לך כמאומן את הנקודות שכדאי לחבר כדי להגיע לתובנות, את הכלים להתבונן ולהפוך את האתגר להצלחה. הילה קידמה אותי ליעדים אילו מאוד מהר ולמעשה כבשתי מטרות מוקדם מהצפוי. תודה לך.

- מאי יחזקאל מנהלת חשבונות בחברת סולמייט - הכרתי את האישה המבורכת הזו בתקופה מאוד מאתגרת ולא פשוטה בחיי... כבר בפגישה הראשונה הבנתי שאני בידיים הכי מקצועיות ומכילות שיש. הילה ידעה בדיוק היכן לגעת ובאיזה מינון וממפגש למפגש ממש הרגשתי איך הגב שלי מתיישר והמטרות הופכות ברורות. תודה לך הילה שהגעת בול בזמן וברגע הנכון והפכנו יחד את הכל להרבה יותר נכון ומדוייק עבורי❤️