אימון אישי להגשמה

בתהליך אימון אישי ממוקד ומדויק, נבנה תוכנית הגשמה ייחודית רק לך! כזו שמתבססת על הערכים, החוזקות והאמונות שלך, מחקרים מוכיחים שאנשים שמשתמשים בחוזקות שלהם מאושרים יותר!



להפוך את החלום למציאות – בעזרת כלים ותכנון מדויק, זה אפשרי!

לקחת אחריות על העתיד, להגיד תודה ולברך על כל מה שקיים.

בתהליך אימון אישי אתן לך כלים ואלמד אותך כיצד לעורר את התשוקה ולהגיע למיצוי עצמי והגשמה.

בתחילת התהליך נכתוב ביחד את המטרות ומה יגדיר בשבילך הישג!

נבחן את החוזקות, הערכים והאמונות המקדמות שלך, ונבנה יחד איתם תוכנית פעולה ייחודית לך - ממוקדת לטווח הקצר וגם כזו שמתאימה לטווח הארוך.

ולא פחות חשוב, נלמד להסתכל על ההצלחות שבדרך, ולהיות גאים בהם.


מהו תהליך אימון?

תוכנית האימון היא שותפות "בגובה העיניים" שמאמינה ביכולת האדם להגשים את עצמו ולחיות חיים מלאים ומאושרים , תוך מתן אפשרות לצמיחה אישית ומקצועית.

נחקור ונלמד יחד את האני הפנימי והעמוק שלך. נעשה זאת גם בעזרת אופיו היישומי והפרקטי של תהליך האימון . נשתמש בהקניית טכניקות וכלים מעשיים לשיפור המיומנויות והביצועים החברתיים היומיומיים.

כל זאת, תוך כדי ביצוע משימות, תרגולות ולימוד מיומנויות, כמו גם בחקירה והקשבה בהתאם לצרכים שלך!

לקראת פתיחת תהליך האימון, אפרוש בפניך את העקרונות המנחים שילוו אותנו לאורך הדרך, הבנת המשמעות תוביל אותנו יחד להצלחה, מימוש הפוטנציאל והגשמה עצמית של מטרותייך.

מי אני?

הי, אני הילה אנקור

נשואה באושר, אמא לשלושה ילדים מדהימים.

בעלת תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ופרסום,

ביצעתי מגוון תפקידי ניהול מובילים במשך 15 שנה בעולם המכירות בחברה בינלאומית גדולה.

מרצה, מאמנת אישית להגשמה, מדריכת סדנאות לוח חזון ומנחת קבוצות, יזמית נדלן בארה"ב.

אני מאמינה שככל שנדייק לעצמנו את התמונה נצליח להשיג כל דבר שאנו חולמים!


לפני שנה עשיתי את השינוי הגדול בחיי, עזבתי מקום עבודה אחרי 15 שנה, המחשבות וההתלבטויות היו רבות ומורכבות, חיכיתי להזדמנות לשינוי והיא לא הגיעה, הכל היה מושלם, אבל הרצון להגשים את החלומות שלי ולממש את עצמי לא נתן לי מנוחה. בסופו של דבר הייתי צריכה לשתות ממיץ האומץ כדי להיכנס למשרד של הבוס ולהגיד "תודה על כל השנים אבל אני עוזבת".

למה אני מספרת לכם את זה?

כי אני מאמינה שיש הרבה אנשים שמרגישים, במיוחד בימים אלה, את מה שהרגשתי אז והטלטלה שאנחנו עוברים היא גם כלל עולמית, אבל בעיקר אישית, יש כאלה שרואים בה הזדמנות לשינוי ויש כאלה שלא מעיזים לזוז מילימטר.

אפשר לראות את התקופה הזו כהזדמנות ולקבל כלים כדי למצוא את הדרך שאנו רוצים להגשים.

מה אני רוצה להציע לכם?

תהליך של אימון אישי של שעה, נחקור מי אנחנו ומה ההגשמה שאנחנו רוצים להגיע אליה. נראה את ההזדמנויות האישיות שיש לכל אחד בשינוי הגדול שמתרחש עכשיו, נקשיב לתחושות הבטן ונדייק את היעדים והמטרות, אתן לכם כלים להרים את הראש מעל למיים ולראות את האופק בצורה בהירה וברורה.

מה תקבלו ממני?

אימון אישי של שעה, בזמן ובמקום שנוח לכם, נוכל לחדד יחד מימוניות ניהוליות, מימוניות מכירה, חיזוק הבטחון האישי, לדייק מי אנחנו ומה אנחנו רוצים לעשות בחיים, כי אולי השינוי שמתחרש עכשיו הוא הזדמנות לשינוי אמיתי לתמיד.


עלות מפגש- 350 ש"ח לשעת אימון. 

לקוחות משתפים ממסע משותף

- חייל משוחרר - למדתי לעצור ולהגיד תודה על הדברים הקטנים שיש בדרך, שיפרתי את הקלילות, הפרקטיות, למדתי להסתכל על כל הצדדים של המטבע ולהבין שיש כמה דרכים להגיע ליעד ולאוו דווקא אחד מוחלטת שהיא הנכונה, תודה על הכל, בזכותך אני יוצא שלם יותר למסע הגדול.

- לי מלול, מנהלת מוצר בחברת לוגיסטיקה בינלאומית - הרעיון העיקרי בלהיות מאמן הוא לתת לך כמאומן את הנקודות שכדאי לחבר כדי להגיע לתובנות, את הכלים להתבונן ולהפוך את האתגר להצלחה. הילה קידמה אותי ליעדים אילו מאוד מהר ולמעשה כבשתי מטרות מוקדם מהצפוי. תודה לך שאת בחיי❤️

- מאי יחזקאל מנהלת חשבונות בחברת סולמייט - הכרתי את האישה המבורכת הזו בתקופה מאוד מאתגרת ולא פשוטה בחיי... כבר בפגישה הראשונה הבנתי שאני בידיים הכי מקצועיות ומכילות שיש. הילה ידעה בדיוק היכן לגעת ובאיזה מינון וממפגש למפגש ממש הרגשתי איך הגב שלי מתיישר והמטרות הופכות ברורות. תודה לך הילה שהגעת בול בזמן וברגע הנכון והפכנו יחד את הכל להרבה יותר נכון ומדוייק עבורי❤️


מתרגשת ומצפה לצאת יחד איתך למסע

לתאום שיחת היכרות מלאו פרטים ואחזור אליכם